Droom

Voorafgegaan door een onwaarschijnlijk teken, verscheen aan de westelijke hemel een vliegtuig met de uitgesproken vorm van een vogel en tegelijkertijd ogend als een kazernecomplex, camouflagegroen met geelgeruite luiken, zeker duizend bij duizend meters groot. We zagen het landen als een vliegende schotel en zonder geluid het hele vliegveld van mijn geboorteplaats bedekken. De hemelse dimensie van deze gebeurtenis doordrong mij en ik meen ook degenen die met mij waren. Onder hen ook haar die ik de geliefde van het moment zal noemen, zij die in het eindtijdgeweld met haar been over mijn buik zou wrijven. Kort daarop opende zich de hemel als een ijsbolletjestang en uit het geel sprongen betekenisloze woorden en letters en de aardbodem helde. Zonder enige overgang waren wij opgenomen in de eschatologische vogel.

SANY0234 untergang

 

Geef een reactie

